Meest gestelde vragen

Bestelling & betaling

Voor nu verkopen wij enkel binnen Nederland. Binnenkort gaan wij uitbreiden naar België en wellicht later ook naar andere Europese landen.

Niks! Die betalen wij voor u!

Wat vervelend dat het uw niet lukt om te bestellen. Stuur ons een mailtje of neem contact met ons op via de chat en wij zullen u verder helpen!

Uiteraard staan wij altijd open voor suggesties, ook voor betaalmethodes. Wenst u op een andere manier te betalen, neem dan contact met ons op.

Verzending & bezorging

Wij proberen elke bestelling binnen 1 werkdag te verwerken. De levering duurt vervolgens meestal tussen de 8 en 11 werkdagen.

Waarom duurt het zo “lang”?
Om lage prijzen te kunnen hanteren en unieke producten te kunnen bieden werken wij direct samen met fabrikanten over de hele wereld. Hierdoor is de verzendtijd wat langer dan u gewend bent. Wij zijn er van overtuigd dat iets meer geduld afweegt tegen de lagere prijzen, een uniek productaanbod en gratis verzending. U hopelijk ook!

Het kan voorkomen dat uw bestelling eerder wordt bezorgd, maar ook wat later. Daarom adverteren wij ook niet met een bepaalde levertijd garantie.

De verzending is voor alle producten helemaal gratis!

MyhealthShop werkt samen met internationale bezorgdiensten en PostNL om uw pakketje zo snel en netjes mogelijk bij u te bezorgen.

Wij proberen met zo weinig verschillende fabrikanten en magazijnen samen te werken, maar het kan uiteraard voorkomen dat meerdere producten in 1 bestelling vanuit verschillende plekken moeten komen. Nog eventjes geduld dus!

Alhoewel wij snappen dat dit een tegenvaller is, hoeft u zich geen zorgen te maken. Het pakketje is onderweg. U kunt via deze link uw bestelling volgen. Mochten er onduidelijkheden zijn, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Retourneren & ruilen

Jazeker, u kunt uw bestelling binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden aan ons retourneren. De instructies en voorwaarden kunt u vinden op de pagina retourbeleid.

Indien de bestelling nog niet is verwerkt, is annuleren nog mogelijk. Neem zo spoedig contact met ons op via e-mail of chat om uw bestelling te annuleren.

Wat vervelend! Dit komt zelden voor, maar uiteraard kan het wel eens voorkomen. Neem contact met ons op en wij zoeken een passende oplossing.