Retourbeleid

U kunt bij ons uw producten tot 14 dagen na ontvangst retour sturen, hiervoor hoeft u overigens geen reden te hebben. Als de 14 dagen verstreken zijn kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel onbeschadigd zijn. Ook dient het product zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Gerourneerde producten met gebruikssporen worden NIET geaccepteerd.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van teruggave. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.

ANDERE NIET-RETOURNEERBARE PRODUCTEN EN ARTIKELEN:

Cadeaubonnen
Downloadbare softwareproducten
Sommige items voor gezondheid en persoonlijke verzorging

Om uw retour te voltooien, hebben wij de bij de bestelling meegestuurde factuur nodig.

HET TERUGSTUREN

Neem voor het retourneren van een product contact op met ons via klantenservice@myhealthshop.nl.

U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van uw artikel, deze kosten kunnen variëren. Retourneer daarom altijd uw product met track and trace!

RESTITUTIES (INDIEN VAN TOEPASSING)

Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te melden dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van een goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als uw restitutie is goedgekeurd, wordt uw teruggave verwerkt en wordt binnen 30 dagen automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode.

TE LATE OF ONTBREKENDE TERUGBETALINGEN (INDIEN VAN TOEPASSING)

Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening of creditcard afschrift. Het kan soms een tijdje duren voordat de restitutie zichtbaar is aan uw kant.

Heeft u dit allemaal hebt gedaan en er is geen teruggave ontvangen, neemt u dan a.u.b. contact met ons op.

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden verleend (indien van toepassing).