Verzending & bezorging

Hoe werkt SolidShops?

Om lage prijzen te kunnen hanteren en unieke producten te kunnen bieden werken wij direct samen met fabrikanten over de hele wereld. Hierdoor is de verzendtijd wat langer dan u gewend bent. Wij zijn er van overtuigd dat iets meer geduld afweegt tegen de lagere prijzen, een uniek productaanbod en gratis verzending. U hopelijk ook!

Met welke bezorgdienst werkt MyHealthShop?

MyhealthShop werkt samen met internationale bezorgdiensten en PostNL om uw pakketje zo snel en netjes mogelijk bij u te bezorgen.

Wat is de levertijd?

Wij proberen elke bestelling binnen 1 werkdag te verwerken. De levering duurt vervolgens meestal tussen de 8 en 11 werkdagen. Het kan voorkomen dat uw bestelling eerder wordt bezorgd, maar ook wat later. Daarom adverteren wij ook niet met een bepaalde levertijd garantie.

Moet ik thuis blijven voor mijn pakketje?

Nee, dat hoeft niet. De producten die MyHealthShop op het moment aanbied passen door de brievenbus.

Wat als mijn pakketje na 8 tot 11 werkdagen nog steeds niet bezorgd is?

Alhoewel wij snappen dat dit een tegenvaller is, hoeft u zich geen zorgen te maken. Het pakketje is onderweg. U kunt via deze link uw bestelling volgen. Mochten er onduidelijkheden zijn, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Extra kosten (invoerkosten)

Het komt bijna niet voor, maar het kan gebeuren dat er invoerkosten worden gerekend voor uw pakketje. Mocht dit het geval zijn, neem contact met ons op voor een verogeding.